sobota, 24 maja 2014

Zmiany, zmiany ^.^

Cześć <3
Jak widzie blog zmienił i nazwę i szablon *.*
Mam nową wenę... Ale obiecuje że od czasu do czasu będę
wrzucać rozdziały do przedniego opowiadania <3
Pewnie już wiece o czym będzie blog...
O naszej ślicznej, wspaniałej Mechi Lambre *.*
O czym dokładnie?
A więc nasza główna bohaterka nie bedzie mogła podjąć
decyzji z którym chłopakiem chcę się związać. 
Coś w stylu Violetty ale jednak będzie to o aktorach :3
Z kim ma być Ludmiła?
a) Xabiani ♥♥
b) Jorge♥
c) Federico ♥♥

Głosujcie w komentarzach <3
Jednak liczba głosów nie będzie brana pod uwagę w "finale"
opowiadania. Chcę tylko wiedzieć kogo z nich stawiacie na pierwszym miejscu w rankingu Lu *.*

Może prolog pojawi się już dziś :*
Jeśli do 19:30 będą tu 3 komentarze <3 
Rozpierdala mnie ten gif c:
Dziękuje za uwagę <3

// Olszon/Ta co kocha Dielette ♥

3 komentarze:

  1. No to zacznijmy od szblon - szczerze wolałam tamten :/ Ten jest tak cholernie ciasny, że aż niewygodnie się czyta ale w sumie da się przeżyć.
    A co do następnego opowiadania to też coś nmi nie leży :/ Wiesz... to opowiadanie co pisałaś otychczas należało do moich ulubionych i teraz nowe? No smutno trochę... :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z Palą Czekaj tamto opowiadanie 4ever

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zgodzę się Z Palą.. Tamto opowiadanie było super, nwm. jak to.. Ja bym wolała by Lu była z Diego, ale widocznie nie jest do wybrania..

    OdpowiedzUsuń

Cześć♥
Tu Wasz Olszon *.* Dziękuje za wszystkie
Komentarze. Każdy z nich mnie motywuje <3