wtorek, 27 maja 2014

Takie sobie coś xd

Ostatnio popatrzyłam na komentarze których było dość mało (oczywiście przy ilości komów w poprzednich postach) Nikt ale to nikt nie zadowolił się nowym pomysłem na bloga :c Trzem osobą podobało się poprzednie opowiadanie ;_____; Tyle że... JA NIE MAM NA NIE KOMPLETNEGO POMYSŁU!!! Dlatego też postanowiłam że poszukam jakiejś jednej osoby która pomoże mi prowadzić nowe opowiadanie... Wcale nie to, które postanowiłam pisać (bo wam to nie przypadało do gustu) tylko do innego... Proszę mi się zgłaszać... :3 Mój e-mail: lusiaolusia11@gmail.com
Tylko mi się tu nie śmiać xD Na ten e-mail osoba która chce ze mną współpracować niech wyśle mi tam próbnego one shot'a. O dowolniej parze. :)) Jeśli ktoś chce o Leonettcie to w opowiadaniu musi mnie do niej przekonać! *....* O jakich parach blog? Wybiorę wraz ze zwycięzcą. Jest jeszcze jedna kwestia: Otóż niech nikt z was nie napisze czegoś przesłodzonego o Diego i Violi bo to na mnie nie działa ! -,- To ma być historia która mi się spodoba! :3 Do kiedy traw konkurs? Do soboty (31.05.2014r.) Wiem że mało czasu :< Jeśli ktoś się nie wyrobi a napisze mi że bardzo mu zależy to konkursik potrwa jeszcze jeden dzień <3 Dziękuje za uwagę ♥
Aha!
Pamiętacie jeszcze blog o Diego i Violci? (Love Story)? CZAS NA REAKTYWACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale... (Tak, zawsze jest jakieś "ale") muszą mnie czytać chociaż 4 osoby.... Chcę mieć pewność że nie pisze dla dwóch osób które i tak nie dają komów ;_______________________; 
Tak... głupia jestem ;/ 



3 komentarze:

  1. Ja ! Będę czytać ! Spróbuje, bo chcę z tobą prowadzić bloga. Jak coś napiszę tu że się nie wyrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę wysłać nie mam GG może gdzie indziej ?

    OdpowiedzUsuń
  3. To daj na jednego ze swoich blogów i napisz na którego c:

    OdpowiedzUsuń

Cześć♥
Tu Wasz Olszon *.* Dziękuje za wszystkie
Komentarze. Każdy z nich mnie motywuje <3