niedziela, 16 listopada 2014

Emm... [WAŻNE] AKTUALIZACJA

Cóż... Ten gif mówi sam za siebie... 
Nie wiem czy prowadzić dalej tego bloga. Mam pomysł ale nie umiem go wykorzystać. Dziwne, nie?
Oprócz niego pisze TYLKO jeden blog i to z przyjaciółką. Nie wyobrażam pisać sobie jednego bloga! Taaa... 
Narazie więc zawieszam go. Na ile? Na około miesiąc. Ewentualnie na dwa.
 OBIECUJE ŻE WRÓCĘ!
Wymyśle przeróżne rzeczy na tego bloga by był bardziej... Ciekawy? Do moich poprzednich blogów nie wróciłam ale z tym będzie inaczej. 
Zakładam nowego bloga nad którym myślę od miesiąca. Pobrałam już szablon i będę pisać za chwileczkę prolog. : 3 Jak go skończę to edytuje ten post i podam linka : ))
No to będzie na tyle... 
Macie mojego męża na koniec ♥

Blog został już założony : ) Mam nadzieje, że się Wam spodoba :3 A OTO LINK---> http://uczucie-ponad-wszystko.blogspot.com/
POZDRAWIAM WSZYSTKICH I DO ZOBACZENIA NA NOWYM BLOGU *.*

6 komentarzy:

  1. Ojej, szkoda że zawieszasz
    Na pewno będę czytać nowe opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zawieszasz, ale dobrze, że wrócisz i czekam na nowe opowiadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Olcia
    ...
    Wcale sie nie ciesze ...
    Nwm xd
    Po prostu - NASZ BLOG JEST TAK ZAJEBISTY ( 1 KOM ) ZE ZREZYGNOWALAS Z TEGO ? WSTYDZ SIE ...
    I mam hejty co do " macie mojego meza "
    Dobra hahah na gg now xd

    OdpowiedzUsuń
  4. http://diegolettainnahistoria.blogspot.com/ Zapraszam <3
    Świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi, no ale co zrobisz?

    OdpowiedzUsuń

Cześć♥
Tu Wasz Olszon *.* Dziękuje za wszystkie
Komentarze. Każdy z nich mnie motywuje <3