wtorek, 23 września 2014

Prolog

Czy nie wydaj Ci się, że cały czas popełniasz błędy mimo tego, że wiele z tych pechowych sytuacji, już Ci się zdarzyło?
Ja niestety tak. Jest mi z tym źle i chodź Diego mówi że to nie moja wina to ja i tak wiem, że po części jestem winna.
Ach! Przecież ja się jeszcze nie przedstawiłam!
Mam na imię Natalia. Przyjaciele mówią do mnie Naty, Nata.
Aktualnie zajmuję się foto modelingiem i śpiewem.
Mieszkam z rodzicami i starszymi braćmi Diego i Marco W Buenos Aires.
Bardzo ich kocham jednak często działają mi na nerwy i szczerze mówiąc... Czasem mam ochotę ich zabić!
Za dwa dni jadę do Paryża, stolicy Francji. Od zawsze o tym marzyłam a mój chłopak, Leon to zorganizował. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak moja mama przekonała tate, bym mogła z nim wyjechać jednak jestem bardzo zadowolona z efektów. Krótko mówiąc: Bardzo się ciesze!
Muszę Wam jeszcze powiedzieć że uwielbiam kanapki z szynką! I nienawidzę ogórków.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------m---------------
I tak wasz genialny Olszon napisał prolog :p Z tą szynką zaszalałam nie? xdd
Spodziewaliście się, że to będzie o Naty? *_*
Mam nadzieje, że spodoba Wam się opowiadanie :DD
A teraz mykam robić wygląd bloga :)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć♥
Tu Wasz Olszon *.* Dziękuje za wszystkie
Komentarze. Każdy z nich mnie motywuje <3