piątek, 26 grudnia 2014

Spóźnione Życzenia+niespodzianka


Ta... Troszkę się spóźniłam xDD Wybaczcie mi. No to tak... 
 Życzę Wam wszystkiego dobrego!
Zdrowia,cierpliwości (która przy mnie się Wam przyda xd), radości z życia.
Mam nadzieje, że byliście najedzeni po wigilii i dobrze się bawili. 
Liczę na to, że Aniołek/Mikołaj obdarował Was trafnymi prezentami, które sobie wybraliście :))
Oby ten ostatni, świąteczny wieczór miną Wam przyjemnie :3
WASZA OLA ♥

 A teraz 
NIESPODZIANKA

Lubicie kryminały? Mam nadzieje, że tak :) 
Zapraszam Was na mojego nowiutkiego bloga o... A sami się przekonajcie! ♥
Jest już prolog oraz zakładka historia. 
Oto <LINK>
MAM NADZIEJE ŻE WEJDZIECIE I SKOMENTUJECIE ^^

Co do rozdziału na tym blogu pojawi się on... Do poniedziałku :3 

P.S
ŻYCZENIA SYLWESTROWE ZŁOŻE WAM DZIEŃ PRZED 31 GRUDNIA:))
<33

2 komentarze:

Cześć♥
Tu Wasz Olszon *.* Dziękuje za wszystkie
Komentarze. Każdy z nich mnie motywuje <3