poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Wyjaśnienia.

A więc miałam dziś opublikowac bardzo długi rozdział. Ale... ON MI SIĘ USUNĄŁ ;C CAŁY!!!
Jestem bardzo zła ;-; Rozdział pojawi się za jakieś trzy dni. Będę go do tego czasu piać OD NOWA i może dodam coś fajnego ;/ Jestem na prawde strasznie wkurzona i przepraszam ;_; I jeśli ktoś w ogóle to czyta to niech skomentuje tego posta. Chce wiedzieć, że ktoś to czyta. Jeśli nikto to trudno. Zawiesze bloga.
Jest jeszcze sprawa-Prowadze bloga o... DIECESCE :D
<klik>  Wchdzicie i komentujcie ;*

5 komentarzy:

  1. Współczuję i podziwiam! Jakby mi się usunął rozdział to chyba bym laptopem o ścianę rzuciła :D
    Mam nadzieję, że szybko odtworzysz to co przepadło.
    Przy okazji zapraszam też do mnie:
    http://las-aventures-de-violetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czytam ♥
    i wiem jak to jest jak rozdział się usunie, bo też tak raz miałam ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć ♥
    Btw jestem na twoim blogu!! *.*
    Udało mi się znaleźć coś niesamowitego, yeeey!.***
    Od teraz czytam tego bloga☺
    I tego o Diecesce też☺
    Masz talent<3
    Pozdro dla Cb:*

    OdpowiedzUsuń

Cześć♥
Tu Wasz Olszon *.* Dziękuje za wszystkie
Komentarze. Każdy z nich mnie motywuje <3